Zajistili jsme flexibilní výkonnostní marketing pod jednou střechou
Allianz potřebovala partnera, který by sjednotil
marketingové aktivity a přinesl větší efektivitu a flexibilitu.
Allianz pojišťovna, součást globální skupiny Allianz Group, působí v České republice od roku 1993 a řadí se mezi tři největší pojišťovny na trhu. V rámci rozvoje online marketingu se česká pobočka rozhodla pro změnu dosavadního modelu spolupráce se dvěma agenturami, jejichž kapacity se nevyužívaly dostatečně. Společnost Allianz proto hledala silného a spolehlivého partnera, který by zastřešil výkonnostní marketing komplexně a s větší mírou flexibility.
Navrhli jsme a zavedli dlouhodobý model spolupráce, který zajišťuje spolehlivou výkonnostní podporu i poskytování konzultací nad rámec kampaní.
Výzva
Stávající model rozdělený mezi dvě agentury nebyl dlouhodobě funkční. Kapacity nebyly dobře využité, koordinace byla neefektivní a výsledky neodpovídaly očekáváním. Klient proto hledal partnera, který by převzal plnou zodpovědnost za výkonnostní marketing, zvládl rychle reagovat na změny a zároveň přinesl komplexní pohled na obsah, výkonnost i strategii.
Jak jsme ji vyřešili
Spolupráci jsme zahájili v roce 2016 a v prvním roce jsme se zaměřili na kampaně pro cestovní a autopojištění. Kapacity jsme řídili podle aktuálních potřeb klienta a díky týdenním osobním schůzkám a transparentní komunikaci jsme zajistili hladký průběh všech aktivit. Kromě PPC, RTB a SEO jsme poskytovali také služby v oblasti grafického designu a HR kampaní. Pojišťovna Allianz tak získala plně kompetentního partnera, který se orientuje nejen na výkon, ale i na kvalitu obsahu a strategický kontext.
Spolupráce přinesla Allianz větší efektivitu, přehlednost a rychlost v online marketingu. Díky jednomu partnerovi pro výkonnostní aktivity i rozšiřující služby se zlepšila koordinace a snížilo se zatížení interních týmů. Allianz získala tým, který přemýšlí v souvislostech, chápe potřeby klienta a nabízí praktické konzultace, kdykoliv je klient potřebuje.
Dodané služby
- Výkonnostní marketing (PPC, RTB, SEO)
- Facebook kampaně
- Analytika a reporting
- Konzultace a strategická podpora
- Grafický design a vizuální podklady
„To, co na nás udělalo největší dojem, bylo, že se lidé v BOOTIQ na věci dívali komplexněji. S tím souvisel i zájem o práci s obsahem webových stránek, což nám umožnilo pochopit souvislosti a lépe plnit stanovené cíle.“
Ozvěte se nám
Z výkonnostních kampaní jsme udělali plnohodnotný marketingový kanál s konzultační podporou.